Jag kan ju börja med att skriva lite om mig själv.  Men det är alltid så svårt så börjar med att ställa upp fem saker jag gillar och fyra saker som jag ogillar.

☂ Jag älskar katter. Bästa djuret.
☂ Glass är något av det bästa jag vet. Skulle kunna leva på det.
Jag minns inte när jag började fotografera då jag gjort det så himla länge nu. Att fotografera är min favoritsysselsättning.
Regn är något av det bästa jag vet.
Min favorit årstid är hösten! Så vacker natur just då.

Jag tycker inte om ost eller potatis. Jag kan äta det men det finns helt klart andra saker som jag gillar bättre.
Jag är rädd för spindlar, tycker dom är fasligt obehagliga. Där av djuret jag gillar allra minst.
Jag tycker inte om när någon smaskar, det ger mig rysningar.
Att nysa är nog det värsta jag vet, det är ansträngande som bara den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar