I’m covered by nature and I’m safe now underneath this oak tree




Det är något med mobilbilder som jag gillar. Det är så lätt att ta en bra bild och sedan redigera den lite lätt i tex VSCOcam eller Snapseed. Även redigeringen i Instagram har blivit bättre och roligare.

Men det var inte mobilbilder detta inlägg skulle handla om utan om lov och vår. Ja för nu är det redan april, knäppt. Här uppe i norr känns det kanske inte riktigt som att snön är på väg härifrån men slasket tyder på att våren inte är långt härifrån. Jag vill inget hellre än att få börja bära min jeansjacka igen.

Men jag lär nog få vänta ett litet tag till... Jag får nöja mig med att det är påsk och en veckas ledighet från skolan. Jag kan inte få allt på en gång. Bjuder istället på en Ed Sheeran låt som får mig att tänka på våren och så säger jag hej då så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar