nyfunnen kärlek

Hej bloggisen. Blev rätt stolt över mig själv igår när jag dokumenterade en helg dag, en bild i timmen, wow. Tänkte först dela med mig av min dag men ångrade mig precis och insåg att jag inte gör sådant, det passar inte in på mig. Men det var en utomordentligt bra foto-övning och jag var väldigt duktig på att använda min kamera igår, jag förtjänar en klapp på axeln.

En sak som jag insåg igår var att jag har en nyfunnen kärlek till smink, eller insåg och insåg jag har vetat om det ett tag men tyvärr levt i en ohälsosam förnekelse. Men tänkte komma ut och erkänna detta nu... Smink, kläder & väskor är några få av mina mer materiella intressen. (I need to get my shit together...)

Åker till Estocolmo om mer än en vecka och försöker komma fram till vilka affärer jag ska besöka denna gång samt vad som är okej att lägga pengar på. Det är ju tyvärr nu så att jag är en människa som är i ett enormt behov av att dra ner på mina shoppingvanor EFTERSOM jag köper alldeles för mycket kläder. Det jag har får inte ens plats i min dumma byrå. Kommer mest lägga pengar på smink och försöka undvika allt för fina kläder.

Okej, jag vet aldrig riktigt hur man avslutar ett blogginlägg men nu säger jag hej då. För ska gå och lägga i en färgbomb i mitt hår, ADIOS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar