Fotopromenad med Julia

Planerna för helgen var att jag skulle plugga men eftersom jag fick kameran igår var jag bara tvungen att fota lite också. Det slutade med att jag tog en paus i pluggandet och begav mig ut med Julia som sällskap.
Fotopromenader går alltid till på samma sätt, Julia fotar träd medan jag fotar henne.
 Sorgligt nog hann vi inte fota så mycket för helt plötsligt började det snöa. Eller ja, det var mer ett snöblandat regn som sedan övergick till bara regn... 
Jag cyklade hem i motvind vilket resulterade i en frusen och sjöblöt Ellen. Det gick inte så bra som jag hoppats då regnet förstörde mina planer, men jag fick i alla fall några bra bilder. Men när jag var hemma igen var det bara att lyssna på regnet samtidigt som jag återupptog pluggandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar