En höstlista

Listan snodde jag i sann blogganda från Elin och tyckte att det var dags att publicera detta inlägg när jag samlat på mig lite höstiga bilder att lägga i inlägget.


Vad är det bästa med hösten?
Färg skiftningarna i träden och det lite mörkare vädret med regn och dimma. Samt stickade tröjor och tjocka sockar finns inge bättre!
Vad har du för höstplaner?
Höstlov och IRL15 annars bara ta det lugnt och ta många pluggpauser helst fotopromenader.
Vad kommer du fota i höst?
När naturen går över till höst samt försöka mig på det här med självporträtt. Sen vill jag även fota i lite tråkigare och gråare väder kanske även regn.


Vad kommer du dricka?
 Så mycket te, havredryck och loka!

Vad har du på dig på hösten?
Min trogna stickade tröja från monki och tjocka strumpbyxor. Egentligen känns som att jag alltid är klädd för höst vilket kan vara ganska jobbigt när det är varmt ute och jag vägrar bära mindre kläder, men jag älskar koftor,tjocka tröjor och strumpbyxor i olika färger.

Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan?
Pluggade som bara den och försökte varva ner genom att gå på fotopromenader... Ungefär så lär denna höst också se ut.


Vad händer i ditt liv just nu?
 Fick precis veta att jag ska vara en del av utropstecknets nya crew, alltså vara en del av SVUNGs webbtidning och jag är så taggad! Annars räknar jag mest bara ner dagarna till IRL15 och försöker bestämma mig för om jag ska klippa mitt hår eller inte. 

Vad tittar du på?
Mycket Disney filmer och olika tv-serier just nu Scream Queens, Arrow och en massa andra serier på en och samma gång eftersom jag har så svårt att hålla mig till en serie åtgången!

Vad lyssnar du på?
Darins nya album "Fjärilar i magen" och THE NBHDs nya låt "The Beach"


Mina tre bästa hösttips till mig själv:
1. ta inte skolan så seriöst, försök varva ner ibland
2. fota mera!
3. våga mera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar