listor på 3



3 saker jag ser fram emot


☂ att bli frisk
☂ höstlovet
☂ IRL15

saker jag fasar för

☂ provet i svenska...
☂ en dålig vinter
☂ att fylla arton, hallå, jag är fortfarande fjorton!! 

3 saker jag gillar

☂ att jag har så fantastiska vänner som faktiskt gör skillnad för andra (ping aida)
☂ hur naturen gör över från sommar till höst på ett så graciöst sätt 
☂ min fina lilla katt
3 saker jag inte gillar
☂ potatis ( äter det ändå men ja)
☂ folk som smaskar
☂ när vissa inte kan respektera det faktum att jag inte vill att dom ska kladda på mig


3 saker jag vill

☂ skriva mer
☂ fota mer☂ resa


3 saker jag borde


☂ plugga
☂ städa
☂ ja allt som är jättetråkigt och jag bara skjuter fram jämt och ständigt



3 saker jag kan

☂ argumentera☂ läsa flera böcker samtidigt☂ ta fula selfies

3 saker jag inte kan

☂ sticka eller sy överhuvudtaget 
☂ läsa färdigt dåliga böcker
☂ hålla reda på mina nycklar, de är alltid borta...

3 saker jag har på hjärnan

☂ svenska provet
☂ "Det känns som att jag glömt något"
☂ mat


3 saker jag pratar om ofta


☂ katter
☂ hur mycket jag stör mig på omvärlden ibland
☂ att jag minsann ska bli vegetarian (det går inte så bra)

3 saker jag önskar mig

☂ fred i världen
☂ att jag redan gjort alla uppgifter som jag måste ha varit färdiga typ igår
☂ nya svarta jeans

3 saker jag blir lugn av

☂ musik
☂ långa kramar (jag gillar kramar, om jag får bestämma när vi kramas...)
☂ att stiga upp tidigt

3 saker jag blir stressad av

☂ skolan
☂ när min telefon ringer
☂ när jag inte gjort lista på vad som borde göras


3 saker jag ska göra i helgen


☂ plugga
☂ plugga
☂ sova


3 saker jag gjort den senaste veckan


☂ gosat med min katt
☂ sovit massor
☂ funderat så himla mycket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar