I sommar ska jag





Hej

Jag är dålig på att blogga, jag älskar att skriva och fota men har knappt gjort det på senaste halv året, varför? Jo, jag har inte mått så bra. Det har bara varit för mycket av allting i vardagen  så jag har varit fruktansvärt trött och less på allt men speciellt på mig själv. Jag kan inte säga att det finns något som varit riktigt roligt eller bra. I dag fick jag sommarlov och satte mig ner för att skriva ett blogginlägg . Jag skriver här för att göra det tydligt att jag tog mig igenom andra året på gymnasiet så idag är första dagen på väldigt länge som jag mår bra utan stress och press. Därför skriver jag ner lite saker som jag planerar att göra under mitt sista sommarlov.

I sommar ska jag :


  • Sommarjobba i tre veckor
  • Styrelsemöten med Met Nuoret och Ungdomsrådet
  • Fylla arton år den första juli
  • Gå på biblioteket och låna böcker
  • Läsa bok efter bok 
  • Laga mycket vegetarisk mat 
  • Åka till Stockholm i en vecka för att se Rihanna och sedan Black Sabbath 
  • Köpa ett nytt objektiv
  • Fotografera 
  • Fika 
  • Umgås med Kevin
  • Umgås med mina vänner 
  • Sova ut 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar