junijunijuni

HEJ.

Det var ett tag sedan sist.

Jag har hunnit jobba, åka till Stockholm , jobba lite till och sedan rest hela vägen till Los Angeles och tillbaka. Lite vardagsäventyr sådär. Kan dela med mig utav några bilder jag tog med mobilkameran.



Mellan 1-3 juni befann jag mig i Stockholm dels för att se Iron Maiden men också för att bara vara med familjen. Så den resan hade vi säkert planerat i över ett halvår det var mer min resa till Los Angeles som var spontan, bokade den ungefär 2 veckor innan avresa. Galet.


Vad är ett besök i USA utan att äta amerikanska pannkakor? Inget bra besök i alla fall.
En jätteliten Hollywoodskylt
Aqi ❤
Sen att jag fick träffa Sandra igen var ju det bästa på hela månaden. Så fint att få se hur hon lever på andra sidan världen.

Kram.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar