Om att verkligen inte ha motivation till att gå i skolan


Det var ett tag sedan sist, lång tid har gått men det är inte mycket som hänt. Skolan är ganska tung och mest bara ett stressmoment just nu, ingenting är sådär jätteroligt och jag vill mest bara läsa böcker, redigera bilder och klippa ihop små filmer från 2015. Jag hittar inte riktigt motivationen till att göra alla mina skoluppgifter som sakta bara blir fler och fler... Om jag skulle stapla upp allting skulle det säkert nå upp till taket och jag skulle behöva börja på en ny hög, så mycket har jag att göra just nu.

Försöker jag göra bort något av det? Nej.

Igår tvingade jag faktiskt ut mig själv för att fota lite porträtt trots att det blåste något fruktansvärt. Detta bara så att jag skulle få lite frisk luft och kanske orka lite mer. Jag mötte i alla fall upp Julia och vi tog lite bilder! Men tills att jag har bilder att bjuda på får ni njuta av en lite film från en annan dag när vi var ute och fotade. hejdå så länge.

   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar