2017

Beskriv året med tre ord
Stressigt, fartfyllt, utmanande

Årets bästa bild:



































Vart reste du?
Inte rest lika mycket i år men besökte fina Göteborg! 

Vad såg du mest fram emot?
Att ta studenten och att åka till Göteborg med Alma. 

Gjorde du något som du aldrig gjort förut?
Tog studenten! Mycket av det här året har kretsat kring att ta klara av skolan och sedan varva ner och tjäna egna pengar. Allt för att slippa tänka på skola och plugg. 

Vilket datum kommer du alltid att minnas?
9 juni! Studentdagen. 






Vilka låtar kommer att påminna dig om 2017?



Det här åstadkom jag under 2017: 
Jag åstadkom ganska mycket, klarade skolan, kom in på universitet men valde att inte börja plugga, fixade sommarjobb som jag sedan fick stanna kvar på hela hösten & började vikariera på förskola. Det har varit ett år med mycket nytt.
Höll du vad du önskade i slutet av 2016?
Yes! Lovade mig själv att ta mig igenom skolan och det gjorde jag. 

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Inte jobba lika mycket, ta vara på min lediga tid och umgås mer med vänner & familj. Börja fotografera igen. 

Planer för 2018?
- Börja plugga
- Resa till Island
- Besöka vänner och släkt i Stockholm 
- Se Iron Maiden 
- Springa 1 mil. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar